2012. április 25., szerda

Doha

Jó reggelt mindenkinek.

Egy laza három és fél órás hekkelés után, sikerült üzemre birni a netet ezeknél a jó Qatariaknál. De azért hogy ne legyen túl sima a dolog minden arabul jelenik meg a kijelzőmön. Forditva kell irni meg fogalmam sincs mi micsoda..
A repülőutam viszonylagos kényelemben telt, a személyzet nagyon kedves, a kiszolgálás pazar. a repülő jól felszerelt. Saját kis tv minden székben fejhallgató, és egy gyakorlatilag smart tv vol elrejtve benne. Zene, játékok, filmek, infok, tv műsorok, még telefonálni is lehetett volna. Az indulásunk teljesen sima volt és pontos. Az út nagyjából öt órát vett igénybe. Ilyen hoszzú úton még nem voltam és igy igazából most szembesültem vele, hogy mennyi mindenre kell figyelni egy hoszabb úton. Itt nagy hasznát vettem a munkahelyemen szerzett fantasztikus ergonomiai tapasztalatoknak. Itt már tényleg komolyan kell venni ezt a dolgot, mert jómagam csak egyszer állt fel és a végére már eléggé zsibbadt a lábam. A másik dolog a viz. A klima levegője nagyon száraz és sokkal többet kell inni mint máskor. De ezzel sem volt gond mert az utaskisérők, gondoltak erre is hozták gyakorlatilag folyamatosan a frissitőket.

A vacsora egészen jó volt, de tanulva az Airplane cimű filmtörténeti klasszikusból nem rendeltem halat hanem inkább csirkét. Amely étel azóta sem jött ki, ugyhogy jól választottam.
Mivel magam választhattam filmet ezért Shelock Holmes mellett döntöttem, angol nyelv arab felirat, maga a mámor.



Mindeközben egészen varázslatos volt belerepülni az éjszakába, látni ahogy megy le a nap, a felhők felett még sütött de lent a földön már sötét volt. Káprázatos. Majd közeledve a végcél felé, már sötétben, elém tárult egy olyan látvány amelyet eddig csak filmekben láttam. Elértük az Arab félszigetet és elképesztő mennyiségű olajfúró kút lángja teritette be a földet. Ez még 10ezer méter magasból is lenyűgöző volt.
Landolásunk simának volt mondható, leszámitva, hogy vagy háromszor megkerültük a várost mire leengedtek minket. Majd jött némi kommuniációs probléma, ugyanis rossz helyen szálltem le a buszról, mert akkora ez a reptér

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése