2012. február 12., vasárnap

Ryanair

Az előző posztomból kiderült, hogy milyen gyorsasággal és egyszerűséggel oldottam meg a Malév csődje okozta repülési gondomat. Ugyebár még aznap mikor bejelentették a csődöt, a Ryanairnél közölte, hogy lesz járat Madridba. Gyorsan meg is vettem a jegyet, majd másnap megjelent egy helyes hír, miszerint  Ryanairnek nincs engedélye a reptér használatára, és igy kezdték el árulni a jegyeket. Első gondolatom az volt, hogy ebben a világban már tényleg mindent lehet. Persze nem tudom miért csodálkozom ezen.

Ez kis malőr már-már arra sarkalt, hogy feladjam a Madridi utamat, mert annyi méreggel járt már, hogy egyszerűen tényleg nem éri meg. De azért körbenéztem mégegyszer, hogy milyen lehetőség van még eljutni Madridba. Találtam is a wizzairnél jegyet, de persze nem azokon a napokon amelyeken én szerettem volna menni. Írtam egy levelet a hotelnek, hogy lehet-e esetleg változtatni az időponton. Mire kaptam egy választ, hogy mivel nincs szezon ezért van hely és ezzel a mozdulattal meg is változtatták az időpontot. Mire visszaírok, hogy csak érdeklődtem nem szeretnék egyelőre változtatni, amelyre válaszoltak is, hogy rendben, ne aggódjak. De ekkor még mindig nem volt biztos, hogy megyek-e egyáltalán és ha igen mikor. Minden remekül alakult. Gondoltam, ha még egy levelet írok a hotelnak elküldenek a fenébe. De nem tehettem mást, vártam. Kezdtem egyre dühösebb lenni és elhatároztam, hogy most már csak azért is elmegyek ha kell gyalog is. Szóval vártam, ugyan is a híradásokban arról számoltak be, hogy tárgyalások vannak, csak megállapodás nincs. Óránként nézegettem a Ryanair honlapját, míg egyzsercsak megjelent a hír, hogy megállapodtak.

Megkönnyebbültem. Mondom, csak eljutok Madridba.  Itt le is zárhatnám a dolgot, ha nem látott volna napvilágot egy újabb hír, miszerint a Ryanir blöffölt mikor a megállapodásról beszélt. Ez már az a szint volt, hogy elmegyek és veszek magamnak egy repülőt. De egyelőre úgy néz ki, hogy engedélyük már van a reptérhasználatra, csak a részletek nem tisztázódtak még. Tehát ha minden jól megy jövő pénteken megindul a Ryanair pesti flottája. Már nem tudom, sírjak vagy nevessek-e? Biztosra most már csak akkor mehetek, ha már hazajöttem.


1 megjegyzés:

  1. Zsóti! Hol van a beszámoló az útról? Bár annyira nem unatkozom mostanság itthon de szívesen elolvasnám az élménybeszámolót :-)

    VálaszTörlés