2011. december 11., vasárnap

Gondolkodás

Itt volt ma nálunk egy kedves barátom, és igen sok hasznos tanáccsal látott el engem, a blogommal kapcsolatban. Igazából ő volt a felbujtó is, hogy indítsak egyet. Amikor ezt elkezdetem írni, akkor inkább ilyen mesélős memoár szerűre terveztem, inkább magamnak, mert hát ki a fene olvasná az én firkálmányaimat. De ha esetleg valaki mégis idetéved akkor, lehet jó lenne ha hasznos dolgokat is tartalmazna.
Próbáljuk meg. Bár a visszaemlékezések nehezebbek, mert hát azért ez a Blog 2005-nél kezdődik így azért ha nem is volt olyan régen de mégsem teljesen friss amit leírok, fejből. Érdekes talán majd akkor lehet a blog ha elindulok a következő útra mert akkor szinte elsőkézből abszolút naprakészen tudok mesélni.
Az okoskodás távol áll tőlem, mindig is rühelltem azokat az ilyen embereket. Igyekszem tényszerű de még is szórakoztató lenni.

1 megjegyzés: